Start!

Nu drar jag igång, jag väger 114kg och vill ner till 67kg. Vilket för mig kommer att bli jävligt tufft! Jag har börjat oändligt många gånger med viktminskning, men alltid kommit av spåret och gett upp. Jag hoppas den här bloggen kommer hjälpa mig denna gången. Jag hade tänkt att sätta upp delmål för att ha nånting att se framemot och ska belöna mig när dessa mål nås :)

Första målet: 110kg
När? : 2011-10-04
Belöning: Massage!

Jag har aldrig varit till en massör, men det skulle vara sååå skönt att få gå dit. Men det kostar. Alltså, 4 kg på lite mindre än 4 veckor. Dags att skärpa sig om jag ska lyckas med det här! Ska så snart jag får tillgång till ett måttband mäta midjemåttet också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0